Hamrén hoppas...

söndag 1 november 2009

Jag skall rätta mig. Hamrén verkar vilja bli Sverigs nästa förbundskapten. Jag trodde ju att han var med i beslutet om att "inte" bli det men det verkar som om att det är Rosenborg själva som verkar trilskas. Frågan är om de kan tvinga Hamrén kvar ärligt talat utan att det kommer att bli några slitningar. Det är ju trots allt inte frågan om att Hamrén vill gå till något annat klubblag. Det är ju faktiskt ett hedersuppdrag som står på spel och det vore fruktansvärt märkligt om Rosenborg förväntar sig att Hamrén inte vill ta det om han får förfrågan och vill själv. Men men, det är mycket politik inblandat och sista ordet är nog inte sagt.

Jag hoppas på att Hamrén får jobbet till slut. Nästan lika mycket som jag hoppas att ÖIS skall klara sig kvar i Allsvenskan. Men just nu ser det inte så ljust ut...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar