Blått och vitt rum

måndag 9 mars 2009

Får börja med att ursäkta mig för den dåliga uppdateringen på bloggen det sista. Det har varit en häktisk helg utan någon som helst direkt koppling till fotbollen. Inte äns en tv-match har det blivit.

Anledningen till detta var skapandet av en fondvägg i sovrummet. Sovrummet har varit tapetserat i mörkblått vilket har varit himla skönt då det gör rummet en aningen mörkare på den ljusa delen av året. Nu skulle jag och min sambo piffa upp rummet en aning med en fondvägg i huvudänden. Så långt allt gott. Dock föll valet från den lite blåare tonen till en vit tapet med lite mönster på. Det var först igår när jag rollade vit täckfärg på den blå tapeten som jag insåg att rummet allt mer tog en blåvit ton... inte bra. Men sett till helheten får jag väl försöka bortse från detta. Helgen handlade ju trots allt inte om fotboll...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar